11 Dis 2016

TUNTUTAN SHARIAH

Assalamualaikum

Berita baik untuk Ibu bapa......

One XOX percaya akan model perniagaan yang cekap, telus dan sedaya upaya mematuhi tuntutan syariah untuk mempastikan kadar perkhidmatan adalah sangat berpatutan, tiada iklan-iklan yang mengelirukan serta tiada unsur-unsur caj tersembunyi dapat menarik minat dikalangan pelanggan-pelanggan perkhidmatan mudah alih yang sentiasa mencari alternatif penjimatan.

info. lanjut : http://www.onexox.my/tentang-kami.html

Jadi, mengkome mesti tertanya-tanya, apa kelebihan ONE XOX ni kan? Nih! Abang Bondod nak cerita sikit. Apabila semua Yob Yong, chor, miker,  menggunakan pra bayar ONE XOX,   akan mendapat kadar panggilan paling rendah dan menakjubkan tak kira DI MANA SAHAJA MENGKOMER BERADA. Semua kawasan sama je kadar dan caj yang dikenakan.

Apa yang paling penting ialah, miker akan mendapat bayaran panggilan yang dibuat untuk 10 orang keluarga dan kawan-kawan lebih murah dan berbaloi. Hanya RM0.06 sahaja 30 saat per blok Untuk SMS pula lagi murah...Woww RM0.02 sahaja bagi 1 SMS!

Bukan itu saje, rakyat jelata juga berpeluang memenangi pelbagai gajet hebat atau hadiah menarik, bonus di luar dugaan, muat turun yang LEBIH COOL dan banyak lagi lah.

Bondod percaya, untuk adik yang nak buat panggilan video, whatsapp dan wechat pun akan selesa dengan servis ONE XOX sebab ianya memang tak dapat ditandingi dan lebih murah RM8.00 SEBULAN 500MB dengan akses tanpa had!

Kepada yang baru sahaja ‘sign up’ dengan ONE XOX, pastikan RM10 akan dikreditkan secara PERCUMA sebaik sahaja number baru telah diaktifkan (dan reload pertama RM10! Kalau adik inginkan banyak lagi airtime PERCUMA, haa, bercakaplah lebih lama… Lebih lama MENGKOMER borak-borak dengan kawan-kawan dan famili, lagi banyak mata akan terkumpul untuk ditukar sebagai bonus setiap bulan! Berbaloi bukan?

"Yang paling penting, UNTUK KOME AJER, tiada tarikh luput untuk kredit sekiranya MANUSIA, kalau Alien mandang!

Oh! Tak lupa, untuk bonus hari jadi,ONE XOX akan menghadiahkan RM30.00 kredit PERCUMA Ha, bercakaplah sepuas-puasnya dengan orang/kawan(bukan alien) dan famili..... Untung sangat-sangat!

BAGAIMANA UNTUK MENYERTAINYA?

Terlebih dahulu warganegara malaysia 12 tahun hingga 128 tahun

Untuk info lanjut sila klik : http://www.onexox.my

Bondod rasa ONEXOX. begitu prihatin dengan semua golongan kan sekarang segalanya mahal, barang semua dah naik, termasuk juga makanan kat kantin dan sara hidup korang, satu inisiatif yang mulia dari ONE XOX. untuk menjadikan kehidupan rakyat kita lebih berjimat dengan adanya plan prabayar khas untuk semua golongan! Mak ayah pun mesti gembira dengan berita baik dari ONEXOX. ni, tak gitu?

Jadi, apa tunggu lagi. Sign up sekarang dan alami kelebihannya!
Untuk info lanjut sila ke:

010 876 6486 -  018 405 6740

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

follower